warning icon
YOUR BROWSER IS OUT OF DATE!

This website uses the latest web technologies so it requires an up-to-date, fast browser!
Please try Firefox or Chrome!

Коломієць Вячеслав Анатолійович

Заслужений працівник культури України, кандидат мистецтвознавства, директор КМАТ імені Сержа Лифаря, доцент кафедри хореографічних та мистецьких дисциплін, викладач-методист.

Нагороди та відзнаки

Почесне звання «Заслужений працівник культури України» (2016).
Почесна грамота Департаменту культури Київської міської державної адміністрації за вагомий особистий внесок у розвиток хореографічного мистецтва, багаторічну сумлінну працю та високу професійну майстерність (2017). Подяка Київського міського голови за багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у розвиток національної культури та високу професійну майстерність (2019).

Освітні компоненти, які викладає НПП

  1. Історія хореографічного мистецтва

ORCID – 0009-0002-7518-2630

Підвищення кваліфікації – 375 год/ 12,5 кредиту ЄКТС.

Освіта, досвід роботи

Освіта вища. Закінчив Київський державний інститут культури за спеціальністю «Культурно-освітня робота і організація художньої творчості», кваліфікація — організатор художньої творчості, керівник хореографічного колективу (1993).

Науковий ступінь — кандидат мистецтвознавства (доктор філософії) за спеціальністю «Теорія та історія культури» (2024).

Творчий і професійний шлях

Кар’єра митця розпочалася наприкінці 1980-х. У 1989–1991 роках він виступав як артист балету у складі «Київського об’єднання музичних ансамблів», здобуваючи перший сценічний досвід та відточуючи майстерність у різножанровому репертуарі.

Уже з 1993 року його енергія й любов до народного танцю втілилися у керівництві народним ансамблем танцю «Краяночка» при районному будинку культури міста Старокостянтинів Хмельницької області. Саме цей період став часом становлення як хореографа-постановника та педагога.

Наприкінці 1990-х він долучився до державної культурної політики — з 1997 по 2000 рік працював головним спеціалістом Національної комісії з питань повернення в Україну культурних цінностей, а згодом — у Державній службі контролю та переміщення культурних цінностей через державний кордон України.

Новий етап творчого шляху розпочався у 2002 році, коли він став викладачем-асистентом Київського факультету хореографії Міжнародного Слов’янського університету (м. Харків). Досвід викладацької роботи та організаторські здібності згодом привели до посади завідувача інформаційного центру мистецького навчального закладу «Натхнення» (2003–2005).

З 2005 року він пов’язав своє життя з Коледжем хореографічного мистецтва «Київська муніципальна академія танцю імені Сержа Лифаря», де обіймав посаду заступника директора з навчальної роботи, а з 2019 року — директора.

Наявність публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science

  1. Scopus. Kolomiiets V. The Role of Generative Artificial Intelligence in Enhancing the Quality of Student Research: Opportunities and Risks. Стаття у процесі написання (у співавторстві).
  2. Коломієць В.А. Ідеї ритмопластики Еміля Жак-Далькроза в танцювальних студіях Радянської України кінця 1910-х – початку 1920-х років. // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: наук. журнал. 2024. No 1. С. 285–290.
    http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5461
  3. Kolomiiets V. The Formation of the National Ballet Performance in the Ukrainian SSR in 1931–1940: Between Academicism and Socialist Realism// Sciences of Europe (Praha, Czech Republic). 2024. № 140. Р. 3–5.
    DOI: 10.5281/ZENODO.11171294
  4. Kolomiiets V. Ballet art of Soviet Ukraine from the late 1910s to the early 1930s: classical performances, modern intentions, socialist realism canon. Intellectual Archive. 2024. Vol. 13. № 1. January-March. Р. 89–93.
    https://doi.org/10.32370/IA_2024_01_11
  5. Коломієць В.А. Академізм, модернізм та соцреалізм у балетному театрі Радянської України 1920-х – 1930-х років // Танцювальні студії. Том 7 № 1 (2024) / Історія та теорія танцю. С. 19-25.
    https://doi.org/10.31866/2616-7646.7.1.2024.307001
  6. Коломієць В.А., Савастру Н.І., Семенишина І.В. Цифрова трансформація освіти: як VR та AR сприяють розвитку soft-skills. / Журнал «Наукові інновації та передові технології» № 1(41) 2025 (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка». С. 859-871.
    https://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-1(41)-859-871
  7. Коломієць, В. А., Савастру , Н. І., & Шевченко, Г. В. (2025). Мистецька освіта як інструмент розвитку творчого потенціалу: сучасні підходи. / Педагогічна Академія: наукові записки, (14). https://doi.org/10.5281/zenodo.14789424
  8. Вячеслав Коломієць, Ольга Білаш, Олександр Нестеров. Національна спадщина як основа формування сучасного хореографічного мистецтва України./ Актуальні питання гуманітарних наук – Випуск № 87 том 2, 2025 р.
    DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/87-2-9

Участь у міжнародних наукових та/або освітніх проєктах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”

  1. Міжнародне науково-педагогічне стажування «Підготовка фахівців у сфері культури і мистецтва в Україні у контексті інтеграції в європейський європейський освітній простір». 01 липня – 11 серпня 2024 року. м. Рига, Латвійська Республіка. 180 год/6 кредитів ЄКТС

Наукове консультування підприємств, установ, організацій не менше трьох років, що здійснювалося на підставі договору із закладом вищої освіти (науковою установою)

  1. Участь у роботі фокус-групи зовнішніх стейкхолдерів в рамках проведення акредитаційної експертизи освітньої програми «Сценічне мистецтво» за спеціальністю 026 Сценічне мистецтво (ID у ЄДЕБО 47498; справа 853/АС-21) за третім рівнем вищої освіти за допомогою технічних засобів у Київському національному університеті театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого. 01.05.2021 р.

Наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики

  1. Коломієць В.А. «Класика – модернізм – соцреалізм» як система координат українського балету 1910-х – 1930-х років.// Феномен культурної травми в українському та світовому хореографічному мистецтві: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 21 квіт. 2023 р.). С.116-118.
    https://drive.google.com/file/d/1yfwt-YFyA8df0Zlx8p9sHy99i3d3zGoF/view
  2. Коломієць В.А. Інтеграція медіаграмотності у мистецьку освіту: вплив на розвиток критичного мислення та творчих навичок студентів.// Proceedings of the scientific and pedagogical intership, July 1 – August 11, 2024. Riga, the Republic of Latvia. P. 45-48.
    https://cuesc.org.ua/internship_isma_cultural/
  3. Рецензування освітньо-наукової програми «Сценічне мистецтво» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» галузь знань 02 Культура і мистецтво, розробленої робочою групою Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого (2021 р.).
  4. Коломієць В. Балетне мистецтво Радянської України 1920-х – 1930-х років: соціокультурний контекст. / Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарних наук у сучасному соціокультурному просторі : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Київ, 12–13 квітня 2024 р. Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2024. С. 47-49.
    https://drive.google.com/file/d/1genYidmILk4fZCfohaTMUmdBQgutPOOa/view
  5. Коломієць В. Прояви соцреалістичного методу в хореографічному мистецтві Радянської України 1930-х рр. / Українізація хореографічної культури: мистецькі та педагогічні вияви : зб. матеріалів Міжнар. наук.- практ. конф., м. Київ, 19 квітня 2024 р. Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2024. С. 30-33.
    https://drive.google.com/file/d/1YHxiMU0nbqvkTBaaPKa8imIMkW_lXmB0/view
  6. Коломієць В.А., Савастру Н.І. Вплив цифрових технологій на розвиток мистецької освіти у XXI столітті // VI Міжнародна науково-практична конференція “SCIENTIFIC ACHIEVEMENTS OF CONTEMPORARY SOCIETY”, 10-12.01.2025, Лондон, Великобританія.
    https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2025/01/SCIENTIFIC-ACHIEVEMENTS-OF-CONTEMPORARY-SOCIETY-10-12.01.25.pdf . С.494-499.
  7. Коломієць В.А., Савастру Н.І. Інноваційні методи у викладанні історії мистецтва за допомогою VR/AR // XII Міжнародна науково-практична конференція “PERSPECTIVES OF CONTEMPORARY SCIENCE: THEORY AND PRACTICE”, 13-15.01.2025, Львів, Україна.
    https://sci-conf.com.ua/xii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-perspectives-of-contemporary-science-theory-and-practice-13-15-01-2025-lviv-ukrayina-arhiv/ . С.962-968.
  8. Рецензія на ОПП “Хореографія” першого (бакалаврського рівня) КЗВО «Академія культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради (травень 2025 р.)

Наукове керівництво

  1. Голова Оргкомітету Всеукраїнського культурно-мистецького проєкту «Україна відкриває Лифаря» в рамках гранту від УКФ у програмі «Культурна спадщина» у 2022 р.
  2. Член Оргкомітету Курсів підвищення кваліфікації «Академічні норми у становленні хореографа – виконавця, викладача, постановника», 14.12.2024 р. Сертифікат № 05-ПКО/12.2024.
loading
×